Direktlänk till inlägg 12 december 2015

Svenska- Uppgift 5, Språksociologi & Självutvärdering

Av Niklas Flyghed - 12 december 2015 16:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Niklas Flyghed - 27 mars 2015 23:11

Först vill jag bara säga att jag tycker själv att det är tråkigt att jag ofta måste skriva om jobbiga och deprimerande saker. Men det är mest för att jag får mer motivation till att skriva under dessa tillfällen. Samtidigt så målar jag upp en ganska ...

Av Niklas Flyghed - 22 augusti 2014 14:05

Idag är det ännu en sån där dag. En dag då jag vill ligga kvar i sängen resten av dagen och helst bara dö. Oftast går det inte att spåra dessa dagar till någon särskild händelse utan det är många faktorer som får det att till slut bli outhärdligt. De...

Av Niklas Flyghed - 18 juni 2014 21:44

”Man får inte klaga på invandrare!” ”Man får inte klaga på islam!” ”Man får inte klaga på vänstern!” ”Man får inte klaga på någonting nuförtiden utan att bli klassad som rasist!”   Jag kan hål...

Av Niklas Flyghed - 28 november 2011 19:16

På begäran från min lillasyster så tar jag mig till slut i kragen för att skriva något.   Jag vet inte riktigt varför, men varje gång jag blir tillfälligt känslomässigt engagerad så får jag lust att skriva. Särskilt när det handlar om negativa kä...

Ovido - Quiz & Flashcards